DEBAT: Byråd uden dialog - Hvem tager ansvaret?
Jeg svarede hende ærligt, med et afsæt i at jeg jo ikke ser der er nogen dialog, ud over i udvalgene. At vi overordnet set har fået ridset nogle scenarier op, men at den fælles vision, som jeg synes b...