Det blev en weekend med masser af jubel for Næstved IFs fodbolddrenge, da fire hold var i aktion ved Sjællandsmesterskaberne i Række 1 på Ølstykke Stadion.
U17-holdet kæmpede sig hele vejen til finalen, hvor det efter en tæt kamp måtte se sig besejret i straffesparkskonkurrencen mod Snekkersten. Kampen sluttede 13-14.
Til gengæld kunne U16-holdet lade sig hylde som sjællandsmestre efter en finalesejr på 3-2 over IF Bytoften.
Også U15-holdet leverede en stærk indsats. Først blev Nykøbing FC besejret 3-0 i semifinalen, inden FC Rudersdal blev slået 4-1 i finalen.
Weekendens tredje mesterskab kom i hus til klubbens fælles projekt mellem U14 Bredde og U14 Talent. Holdet vandt semifinalen 3-1 over Espergærde IF og sikrede derefter guldet efter en særdeles dramatisk finale mod SBV 09, som endte 17-16.
I Næstved IF glæder man sig over resultaterne og den indsats, der ligger bag.
Breddechef Oday Qazo fremhæver det stærke engagement, fællesskabet og det daglige arbejde blandt spillere, trænere og forældre som en vigtig del af succesen.
Nye pokaler til Næstved IFs pokalskab. Foto: Privat
